Pedagóg | Školenie, kontinuálne vzdelávanie, aktivita | Uznané kredity | Spolu |
---|---|---|---|
Mgr. Zuzana Faltinová | II. atestácia | 0 | 0 |
I.atestácia | 0 | ||
Mgr. Adriana Múdra | Tvorba didaktických testov na základných a stredných školách | 15 | 60 |
Stratégie zvládania a predchádzania agresivity u žiakov | 15 | ||
Stratégie zvládania a prdchádzania extrémizmu u žiakov | 15 | ||
Tvorba špecifických cieľov vyučovacieho procesu na základných a stredných školách | 15 | ||
Mgr. Žaneta Dzurillová | Bezpečnosť detí a žiakov v digitálnom priestore: Propaganda a manipulácia informácií na internete | 0 | 0 |
Mgr. Milan Hyben | II. atestácia | 0 | 0 |
PaedDr. Jaroslava Markovičová | Inovácie vo výchovnom poradenstve a prevencii prostredníctvom multidisciplinárnej spolupráce | 0 | 0 |
Mgr. Jana Michalková | Bezpečnosť detí a žiakov v digitálnom priestore: Propaganda a manipulácia informácií na internete | 0 | 0 |
Právo v škole a školskom zariadení | 0 | ||
Digitálne zdroje a nástroje vo vyučovacom procese | 0 | ||
Komunikácia v škole a školskom zariadení | 0 | ||
Mgr. Miriam Niňajová | Koordinátor informatizácie | 0 | 0 |
PaedDr. Eva Pacáková | Právo v škole a školskom zariadení | 0 | 0 |
Komunikácia v škole a školskom zariadení | 0 | ||
Mgr. Anna Pagáčiková | Digitálna administratíva v škole | 0 | 0 |
Mgr. Dalibor Palušák | Dosahovanie psychickej odolnosti, zvládanie stresu a syndrómu vyhorenia učiteľa | 10 | 69 |
Krok za krokom pri tvorbe programov výchovy a vzdelávania | 25 | ||
Riadenie interpersonálnych konflikov v práci učiteľa | 10 | ||
Asertívne zvládanie náročných komunikačných situácií v práci učiteľa | 10 | ||
Emocionalita a sebapoznanie v osobnosti učiteľa | 14 | ||
Mgr. Kamila Repaská | Aktivizujúce vyučovanie kooperatívnou formou s dôrazom na sebahodnotenie a rovesnícke hodnotenie | 0 | 0 |
Rozvoj PZ prostredníctvom učiacej sa organizácie | 0 | ||
Podpora pozitívnej klímy triedy v súlade s kultúrou a étosom školy/školského zariadenia | 0 | ||
Využitie pedagogického diagnostikovania na podporu učenia sa dieťaťa/žiaka | 0 | ||
PaedDr. Klaudia Repašská | II. atestácia | 0 | 0 |
PaedDr. Pavol Repašský | Prevencia úrazov vedukačnom procese telesnej výchovy | 10 | 10 |
Mgr. Blanka RichnavskáDiS.art | Rozvoj digitálnej gramotnosti pedagogických a odborných zamestnancov | 15 | 75 |
Hudba ako čin - progresívne postupy hudobnej edukácie | 15 | ||
Hodnotenie žiaka v rozvoji hudobnosti | 15 | ||
Multimediálne tabletové zariadenia v edukačnom procese | 15 | ||
Použitie digitálnych mobilných zariadení vo vzdelávaní | 15 | ||
Mgr. Dominika SokolskáDiS.art | Rozvoj PZ prostredníctvom učiacej sa organizácie | 0 | 0 |
Využitie pedagogického diagnostikovania na podporu učenia sa dieťaťa/žiaka | 0 | ||
Aktivizujúce vyučovanie kooperatívnou formou s dôrazom na sebahodnotenie a rovesnícke hodnotenie | 0 |
Powered by aSc EduPage