Písomky / DÚ
- Pondelok27. 10.
I.A 1. Skupina·Písomkainformatika:Test
I.A 1. Skupina·domáca úlohametodika literárnej a jazykovej výchovy:Didaktická pomôcka - riekanky a hádanky, báseň - Lezie ježko, lezie v lese
I.A 1. Skupina·domáca úlohatvorivá dramatika:Komót, Vietor a listy, lezie ježko, lezie v lese
I.A Celá trieda·Skúšanie žiakovdejepis:Aktivita - VM
I.B·domáca úlohamatematika:DÚ - počtové úkony s číslami, percentá, promile a časti celku
I.B Celá trieda·Písomkamatematika:Písomná práca - počtové úkony s číslami a percentá, promile a časti celku
I.B Celá trieda·Písomkametodika telesnej výchovy:Testč.1. Význam ciele a úlohy Tv, otužovanie
I.C Celá trieda·Skúšanie žiakovdejepis:Aktivita - VM
II.A 1. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
II.A 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik cv. 40
II.A 2. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
II.A 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:čie su to husky s transpoz. + Prednesy cele spolu na známky Nella 37 na známky + 39 obidve spolu
II.B·domáca úlohamatematika:Vzorce
II.B 1. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
II.B 2. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
II.C·domáca úlohabiológia a starostlivosť o zdravie:nervová sústava
II.C 1. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
II.C 2. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
II.C 2. Skupina·domáca úlohaaplikovaná informatika:Didaktické hry
III.B 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:prednesy cele spolu na známky + Na zajkov v základnej
III.C 1. Skupina·domáca úlohatvorivá dramatika:Tvorba príbehu O GAŠTANKOVI - poprosím, každý sám za seba, ako si to vie do deja rozhovor vymyslieť. ĎAKUJEM. ÚVOD a ZÁVER vymyslieť - aj viac. Pomôcky, ktoré si urobíte pošlem.
IV.A·domáca úlohametodika výtvarnej výchovy:Výkres A4, mäkká ceruza, guma
IV.A 2. Skupina·domáca úlohaanglický jazyk:29.10 listening test - housing
IV.B·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Naučiť sa romantizmus - charakteristiku
IV.B 1. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Využite TSD pri tvorbe sprievodov
IV.B 3. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:spievaj že si speivaj na známku
IV.B 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik transpozície
IV.C 1. khv·domáca úlohakreatívna hudobná výchova:Precvičovanie rytmických činností- Utorok28. 10.
I.A 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik etudy Veselé husi
I.A 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:č.13,14 - spolu
I.B 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:č.11,12
I.B 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:111,12 cvičenie na známky + Bernard a Zuzana Prednesy, Veronika cvič. na akordeon + pieseň rúčky
I.B 3. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:cv.13
I.C·domáca úlohapedagogika:opakovať na test 29.10.
I.C 2. Skupina·domáca úlohaanglický jazyk:uč. str. 16/8
I.C 3. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:cv.14
II.A·domáca úlohametodika výtvarnej výchovy:Domáca úloha z 21. Oct 2025
II.A 2. Skupina·Písomkametodika rozvíjania matematických predstáv:Písomná práca - Ciele, pojmy, metódy v MMP
II.A Celá trieda·Kratučký testíkmetodika telesnej výchovy:Test č. 1 Letné sezónne činností, pohybové hry v prírode
II.C 1. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Naštudovať prvé dve témy z metodiky
II.C 2. Skupina·domáca úlohaanglický jazyk:Písomka 29.10
III.A 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik výrazu v prednesových skladbách
III.A Celá trieda·Písomkapsychológia:experiment - ped. - psy charakteristika skupiny
III.B 1. Skupina·domáca úlohametodika literárnej a jazykovej výchovy:Naučiť sa metódu vytvárania vlastných kníh
III.B 1. Skupina·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Uč. materály + preskúšanie 4.11.
III.B 1. Skupina·domáca úlohatvorivá dramatika:Napísať VA - O ježkovi, ktorý hľadal nový domov
III.B 2. Skupina·domáca úlohametodika rozvíjania matematických predstáv:Príprava na vyučovanie
III.B 2. Skupina·domáca úlohatvorivá dramatika:Napísať VA - O ježkovi, ktorý hľadal nový domov
III.B Celá trieda·Veľká písomkaliterárny seminár:LIS2
III.B Celá trieda·Písomkaliterárny seminár:test 3.B LIS
III.B Celá trieda·Písomkaliterárny seminár:úvod - básnické obrazy
III.C 1. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Opakovať hudobné činnosti v MŠ - rytmické činnosti
III.C 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Na zajkov s transpozíciou + prednesy učiť sa spamäti
III.C 2. Skupina·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Uč. materiály + preskúšanie 28.10.
III.C 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik prednesovej skladby
IV.B 2. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Naučiť sa rozbor piesní
IV.C 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Svietia farby na známku + plody jesene s transpozíciou- Streda29. 10.
I.A·domáca úlohapedagogika:PED 1 - pozn. na vytlačenie - Školská sústava
I.A·domáca úlohapsychológia:Naštudovať :Prežívanie , správanie, výkon+ Vedomie, podvedomie, nevedomie
I.A·domáca úlohapsychológia:PSY 1 - pozn. na vytlačenie 3. Prežívanie, správanie, výkon; 4. Vedomie, podvedomie, nevedomie ; 5. Regulácia správania
I.B·domáca úlohapedagogika:PED 1 - pozn. na vytlačenie - Školská sústava
I.B 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:11,12 cvičenie na známky + Bernard a Zuzana Prednesy, Veronika cvič. na akordeon + pieseň rúčky
I.C 1. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Nácvik písania nôt v husľovom kľúči
I.C Celá trieda·Veľká písomkapedagogika:PED ako veda (pojmy, systém, vzťah, osobnosť - faktory, výchova)
II.A 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik cv. 40 Ruská trojka
II.B 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:husky s transpoz. + 40 nacvičiť
II.B 3. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik cv. 40
II.C 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nacvik cv. 40
IV.C·domáca úlohapedagogika:dobrovoľná úloha - zaujímavo kreatívne spracovať vybranú tému z dejín pedagogiky- Štvrtok30. 10.
I.A 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Kohútik jarabý (15) naspamäť + cv. 16
I.C 1. Skupina·domáca úlohaanglický jazyk:uč. str. 16/8
I.C 2. Skupina·domáca úlohatvorivá dramatika:Prečítať si , čím sa odlišuje dramatická hra od iných hier, aký je význam dramatických hier a význam hier na rozohriatie, uvoľnenie, sústredenie. Naučiť sa postup hry: Vietor a listy. Opakovať dramatické hry: Na kontakt, Kozička je v záhrade, Zrkadlá, Kompót
II.C 2. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Naštudovať prvé tri témy z metodiky
III.A 2. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Precvičovať komplexné hudobné činnosti
III.A 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik prednesovej skladby spamäti
III.A 3. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Vesele myšky na známku + Prednesy cele spolu a učiť sa pomaly spamäti Na zajkov s transpozíciou
III.B 2. Skupina·domáca úlohametodika literárnej a jazykovej výchovy:Naučiť sa metódu vytvárania vlastných kníh
III.C 2. Skupina·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Nácvik dirigovania detských piesní
III.C 2. Skupina·domáca úlohametodika rozvíjania matematických predstáv:Príprava na vyučovanie
IV.A 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik transpozície piesne do G dur
IV.A 2. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik piesne Spievaj, že si spievaj
IV.A 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Plody jesene - hl. Tónina, transpozícia - skúšam!
IV.C·domáca úlohaliterárny seminár:Zopakovať: znaky romantizmu, Goethe - Utrpenie mladého Werthera, Kollár - Slávy dcera, Hugo - Chrám Matky Božej v Paríži, Puškin - Kapitánova dcéra, Palárik - Zmierenie alebo Dobrodružstvo pri obžinkoch
IV.C·domáca úlohamatematika:Opakovať na písomku- Piatok31. 10.
I.A·domáca úlohageografia:Vrstvy atmosféry
I.B·domáca úlohageografia:Vrstvy atmosféry
I.B·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Význam a úlohy TEV
I.B 1. Skupina·domáca úlohainformatika:Domáca úloha z 15. Sep 2025
I.C·domáca úlohageografia:Vrstvy atmosféry
I.C·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Naučiť sa enharmonickú zámenu
I.C·domáca úlohametodika hudobnej výchovy:Naučiť sa posúvky
I.C·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Metodika lyžovania - krátka písomka.
II.A·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Letné sezónne činnosti
II.A·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Pohybové hry, hry v prírode mš
III.A·domáca úlohaliterárny seminár:Naučiť sa - staroveká lit - sumerská a hebrejská (aj znaky) + epos, podobenstvo
III.A 1. Skupina·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Základné lokomočné pohyby chôdza, beh
III.A 2. Skupina·domáca úlohametodika telesnej výchovy:Základné lokomočné pohyby chôdza, beh
III.B 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Prednesy učiť sa spamäti + na zajkov s transpoz.
III.C·domáca úlohamatematika:Opakovanie na písomku
III.C·domáca úlohapsychológia:Metódy PED PSY - pozorovanie, experiment, Rozhovor, Dotazník + poznámky
III.C 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik výrazu v prednesových skladbách
IV.B 1. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Pieseň - Plody jesene s transpozíciou
IV.B 3. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Mikuláš v zakl. tonine
IV.B 4. nástroj·domáca úlohahra na hudobný nástroj:Nácvik predohry, medzihry a dohry k piesni Spievaj, že si spievaj v C dur